Weblink Callback
Låt dina kunder aktivt välja - vänta eller bli uppringd!

Weblink Callback är en webbaserad applikation som ökar tillgängligheten i ert telefonsystem. Inringande kund ges alternativ att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd, istället för att vänta kvar i kö.

Ring oss för mer information eller demo Tele:0142-677 166

  • Weblink Callback ger avlastning
    Samtalsflödet under en arbetsdag skiftar och Weblink Callback ger er möjligheten att svara på alla inkommande samtal när det behövs och ringa tillbaka när ni har tid. Många som ringer under en kort tid ger naturligt en kö, med Weblink Callback kan ni lugnt svara på de samtal ni hinner med, alltid med vetskapen om att Weblink Callback svarar på de samtal som ligger i kö.
  • Högre tillgänglighet med samma resurser
    Weblink Callback hjälper till att svara på samtal där kunden inte vill vänta i kö. Ni ökar tillgängligheten markant och även den mätbara kundnöjdheten ökar. Genom att låta kunden aktivt välja att antingen vänta kvar i kö eller bli uppringd, ökar er tillgänglighet med befintliga resurser.
  • Ingen installation
    Weblink Callback behöver inte installeras utan är en enkel webbinloggning med ett tydligt, enkelt och intuitivt gränsnitt som är väldigt enkelt att lära sig. Det enda du behöver är en dator och en telefon.
  • Fungerar på alla nummer
    På resande fot? Inga problem. Weblink Callback fungerar på alla nummer vilket innebär att man kan koppla på vilken telefon man vill, till och med en extern.
PriserStartMånad
Weblink Callback Small (Max 4 handläggare.) 3000 kr 595 kr
Weblink Callback Medium (Max 8 handläggare.) 3500 kr 795 kr
Handläggare/st 500 kr 70 kr
IVR/Grupp 350 kr 70 kr
Extern växel/motringning * 3500 kr

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår